Èo, alebo kto je Boh?
Datum:
04.11.2021 19:21
Od:
oto (anonymní u¾ivatel)
Název:
Re: Èo, alebo kto je Boh?
Plnost èasu nastává! Pøedpovìdi konce svìta se naplòují!
Jistì si pamatujete, ¾e rok 2012 byl spojován s koncem svìta. Konec svìta v¹ak nepøi¹el a ti, co ho oèekávali, byli obrácení na posmìch. Podle známého mayského kalendáøe v¹ak rok 2012 nemìl být pøesným oznaèením dne a hodiny soudu, ale pouze urèením období, ve kterém soud nadejde. To znamená, ¾e podle mayského kalendáøe ¾ijeme právì v tomto období.
Sibyla zase hovoøí o tomto èase, jako o dobì ¾elezných ptákù, létajících po obloze, nebo jako o dobì, kdy nebude mo¾né rozeznat mu¾e od ¾eny. Naplnìní tohoto poznávacího znaku soudu nepøedstavují jen dlouhé vlasy, které dnes nosí stejnì mu¾i jako ¾eny, ale pøedev¹ím hnutí gender. Na základì nìj si je dnes mo¾né svobodnì mìnit sexuální identitu bez ohledu na reálné pohlaví. Dnes se lze v souladu s tím oblékat a napøíklad uèitelé v USA musejí také své ¾áky oslovovat v souladu s jejich novou identitou.
Máme zde tedy dva znaky, pøíznaèné pro dobu soudu: mayský kalendáø, který ji situuje do období roku 2012 a Sibylino proroctví. A podívejme se je¹tì na tøetí, nejdùle¾itìj¹í znak, nacházející se v závìru Nového Zákona, v spise Zjevení Janovo, známém hlavnì pod názvem Apokalypsa.
Vìøící, ale také mnozí nevìøící vìdí, ¾e v Apokalypse se nacházejí popisy toho, co se bude dít ve dnech soudních. A tento spis byl lidem dán proto, abychom podle dìjù v nìm popsaných poznali, ¾e èas nastal. A kdy¾ to poznáme, mìli bychom se co nejrychleji vnitønì i navenek zmìnit tak, abychom jsme byli schopni úspì¹nì projít nastávající dobou soudu.
V souvislosti se v¹emi vý¹e uvedenými skuteènostmi se v Apokalypse pí¹e: "Zpùsobuje, ¾e v¹ichni, malí i velcí, bohatí i chudí, svobodní i otroci dali si znak na ruku nebo na èelo, a nikdo nemohl ani kupovat, ani prodávat pokud nemìl znak, toti¾ jméno ¹elmy, nebo èíslo jejího jména."
Pøi tìchto slovech si je tøeba v první øadì uvìdomit, ¾e byly napsány pøed 2000 lety tak, ¾e byly jejich pisateli ukázány obrazy na¹í doby vìdeckého a technického pokroku, které v¹ak dotyèný nedokázal popsat jinak, ne¾ na základì poznání a znalostí své vlastní doby. Proto to zní do urèité míry tajemnì, a proto napøíklad i Sibyla psala o letadlech, o kterých lidé její doby, ani ona sama nemohla mít ¾ádnou pøedstavu, jako o ¾elezných ptácích. Toto je tøeba mít na zøeteli a z tohoto úhlu pohledu se podívejme na zmínìná slova z Apokalypsy, a zkusme jejich smysl popsat terminologií dne¹ní doby. Jejich poselství vzhledem k tomu, co dnes v¹ichni pro¾íváme, zní:
Nikdo nebude moci nic prodávat ani nic kupovat, kdy¾ nebude mít odpovídající potvrzení.
Podle tohoto znaku poznáme, ¾e ¾ijeme v dobì soudu. Poznáme to podle toho, ¾e v¹ude kde se pohneme, se budeme muset prokázat potvrzením ¹elmy. A» u¾ je to v obchodì, v restauraci, v divadle, nebo u lékaøe. Bez potvrzení nebudeme moci normálnì ¾ít a jen s tímto potvrzením nám bude ¹elmou milostivì darovaná urèitá míra svobody.
Nic vám to nepøipomíná? Nedìjí se tyto vìci v dne¹ní dobì?
A pozor! Toto proroctví má i své pokraèování, hovoøící o tom, jak duchovnì dopadnou ti, kteøí pøistoupí na nátlak ¹elmy a dají si její znak na svou ruku:
"Po nich následoval jiný, tøetí andìl a volal mocným hlasem: "Pokud se nìkdo bude klanìt ¹elmì a jejímu obrazu a pøijme její cejch na èelo nebo na svou ruku, i ten bude pít víno Bo¾ího hnìvu, které Bùh nalévá neøedìné do èí¹e jeho hnìvu, a bude muèen ohnìm a sírou pøed svatými andìly a pøed Beránkem. A dým jejich muk bude stoupat na vìky vìkù a nebudou mít oddechu ve dne v noci ti, co se klanìjí ¹elmì a jejímu obrazu, ani ten, kdo by pøijal znak jejího jména."
Pøijetí znaku ¹elmy na ruku a prokazování se potvrzením o absolvování tohoto úkonu pøi kupování, cestování a podobnì, je v Apokalypse oznaèeno jako èin proti duchovní s velmi negativními dùsledky. A èím konkrétnì je proti duchovní vakcinace a s ní spojená nutnost prokazování se o její absolvování v podobì covid pasù?
Skuteèností, vykazujících podezøení ze zloèinu vùèi duchu je více. Vzpomeòme napøíklad etický problém, spoèívající v tom, ¾e nìkteré vakcíny byly vyvinuty z bunìèných linií potracených lidských plodù. Nebo je mo¾né zmínit pøítomnost grafenu ve vakcínách, který má nepøíznivý vliv na lidský mozek, co znamená, ¾e duch èlovìka nemù¾e vyu¾ívat tento nástroj plnohodnotným zpùsobem. Dále je to napøíklad pová¾livé balancování na hranici genetické manipulace lidského organismu. A kromì tìchto a je¹tì dal¹ích nepøíznivých duchovních úèinkù jsou zde i mnohé nepøíznivé úèinky èistì fyzického, zdravotního charakteru, dokonce i s rizikem náhlého úmrtí.
Je nepochopitelné, ¾e církve nevnímají tyto vìci a nezajímají k nim správnì stanovisko, ale naopak, souhlasí s tím, a dokonce nabádají k tomu, aby vìøící pøijímali znak ¹elmy, a na základì nìj mohli bez problémù kupovat, prodávat, cestovat, chodit do restaurací a vést zdánlivì normální ¾ivot.
Praví pastýøi by ale mìli jednat úplnì jinak! Mìli by nabádat k odporu vùèi ¹elmì a její agendì. V¾dy» v Novém zákonì, v Apokalypse mají jasnì napsáno, ¾e správnì koná jen ten, kdo se postaví na odpor vùèi ¹elmì a nepodlehne její nátlaku.
®el, církve neslou¾í duchu, ale ¹elmì a jejím snahám o spoutání ducha. Církví nechrání lidi pøed ¹elmou, ale slou¾í jí a samy jsou pod jejím vlivem. Toto v¹e není ¾ádný antivaxerský hoax, který je tøeba v¹emo¾nì potírat. Toto jsou skuteènosti, vycházející ze slov Bible, které si mù¾e pøeèíst ka¾dý, a které pøesnì odpovídají tomu, co se dnes dìje.
Na základì v¹ech uvedených znakù by lidem mìlo být jasné, ¾e ¾ijeme v dobì soudu, a ka¾dý by se mìl proto pøednostnì zaèít zajímat o to, v èem tento soud spoèívá a jak je jím mo¾né projít bez úhony. Zmínìná znamení plnosti èasu k tomu ka¾dého z nás velmi naléhavì vybízejí. A vybízejí nás k tomu proto, abychom tuto vá¾nou dobu neprospali v obvyklém materialismu a na¹e osobnost nemusela být ztracena a zatracená.
V èem tedy spoèívá podstata souèasného soudu a jakým zpùsobem ho mù¾eme úspì¹nì zvládnout?
Proroky i Je¾í¹em Kristem dávno pøedpovìzený soud, kterému je dnes lidstvo vystaveno, spoèívá v postupném zesilování tlaku Pánova Svìtla. Zvý¹ený tlak Svìtla pøivede v zrychlené míøe ke svým plodùm a ke svým vnìj¹ím projevùm v¹e, co se v nás nachází. A budou to plody dobré, nebo ¹patné. Budou to plody ¹»avnaté, zdravé a chutné, nebo plody zka¾ené, trpké a jedovaté. Ale po¾ívat je bude muset ka¾dý èlovìk sám! A toto, jím samotným vytvoøené ovoce, ho buï je¹tì více povzbudí, podpoøí a povznese, nebo ho je¹tì více otráví a nakonec zahubí.
A proto je v prioritním zájmu ka¾dého èlovìka, aby v dne¹ní dobì zaèal pøísnì dbát na to, co se nachází v jeho nitru, na co myslí a co jím vnitønì hýbe. Pokud je to radostné, èisté, harmonické a prodchnuto úctou ke Stvoøiteli, pøinese mu to povznesení a ¹tìstí, o jakém dosud netu¹il. Pokud je ale jeho nitro, jeho cítìní a my¹lení neradostné, neèisté, neharmonické a bez úcty ke Stvoøiteli, pøinese mu to ne¹tìstí, zoufalství, deziluzi a nakonec zhroucení osobnosti.
Soud tedy spoèívá v tom, ¾e nám pøisoudí ¹tìstí, nebo záhubu prostøednictvím toho, co se nachází v na¹em nitru a co v nìm ¾ivíme.
Je to v¹echno velmi prosté a jednoduché. Ti, kteøí budou vnitønì èistí, radostní a harmoniètí, budou dotykem paprsku Pánova Svìtla v soudu pøivedeni k vrcholu radosti, èistoty a harmonie, co¾ povznese jejich osobnost do nebývalých vý¹ek. Ti v¹ak, kteøí budou vnitønì neèistí, neradostní a neharmoniètí, budou dotykem paprsku Pánova Svìtla v soudu pøivedeni k vrcholu neradosti, disharmonie a neèistoty, co¾ nakonec definitivnì zlomí a rozlo¾í jejich osobnost.
Tìch, kteøí budou mít lásku ke Stvoøiteli a odhodlání ¾ít podle jeho Vùle, pøivede záøení paprsku Pánova Svìtla k vìènému bytí v blízkosti Bo¾í. Tìch v¹ak, kteøí budou mít lásku jen k vìcem materiálním, pøivede záøení paprsku Pánova Svìtla ke koneènému zániku materie. Co v sobì ¾ivíme a co v sobì skrýváme dojde pod tlakem Svìtla ke svému vrcholu, a buï nás to povznese, nebo znièí. A na základì toho také poznáme, zda jsme uznávali hodnoty pravé, nebo nepravé.
Milostiplnost dìní nastávajícího soudu spoèívá v tom, ¾e a» u¾ bylo v na¹í minulosti cokoli a a» u¾ jsme byli jakýkoliv, pokud se v probíhajícím soudu zamìøíme vý¹e uvedeným zpùsobem pouze k dobru, v posílení paprskem Hospodinova Svìtla budeme skrze dobro v nás vysoko povzneseni, aèkoli i v této poslední chvíli. Pokud ale èas milostiplnosti promrháme a zùstaneme vnitønì takoví, jací jsme, v¹echny na¹e chyby, posíleny paprskem Pánova Svìtla v nás dojdou ke svému vrcholu, a to nás znièí.
Buïme si tedy dobøe vìdomými toho, èemu budeme v dne¹ní dobì duchovnì vystaveni. Ukliïme proto své nitro, vyèistìme ho a slavnostnì ho vyzdobme, proto¾e v louèi Svìtla pøichází Pán a pøiná¹í soud, aby v nìm pozvedl v¹e, co je dobré a dohnal k sebeznièení v¹e, co je ¹patné.
***
Hle, sekera je ji¾ pøilo¾ena ke kmenùm stromù! A ka¾dý strom, který nenese dobré ovoce, bude vy»at a spálen v ohni!
***
Hle, pøicházejí andìlé se ¾eleznými srpy, aby sklidili úrodu zemì! Aby p¹enici shromá¾dili v Pánových sýpkách a aby plevel a plevy spálili v ohni.
ve spolupráci s https://smeromkzivotu.blogspot.com/