Èo, alebo kto je Boh?
Datum:
20.02.2020 16:26
Od:
oto (anonymní u¾ivatel)
Název:
Re: Èo, alebo kto je Boh?
Stra¹idla pochodují mìsty! Není to vùbec nevinná zábava!
V posledních letech k nám ze západu pøichází dal¹í nové obohacení. Svátek Halloween a s ním související prùvody nejrozliènìj¹ích èarodìjnic a èertù. A èím jsou tyto masky hrùzostra¹nìj¹í a dìsivìj¹í, tím lépe! Tím je vìt¹í legrace!
Ale je to opravdu jen legrace a nic víc? Asi docela ne, proto¾e na druhé stranì se ozývají rùzní jednotlivci, ale také rùzné církve, kteøí s tìmito prùvody nesouhlasí a sepisují petice, aby je mìstské, nebo obecní úøady nepovolily. Vidí v nich toti¾ propagaci zla a temných sil.
To se samozøejmì modernímu, ateistickému a materialistickému èlovìku s jeho snahou u¾ít si dosyta nejrozliènìj¹ích zábav jeví jako nepochopitelný závan støedovìku. Jeví se mu to jako zkostnatìlá a prudérní ztráta smyslu pro humor.
Ale proto¾e materialisté a ateisté vnímají v¹echny vìci pouze povrchnì, z jejich prvoplánovì materialistického hlediska, podívejme se na danou problematiku trochu hloubìji a uka¾me si, co se ve skuteènosti skrývá pod navenek prezentovaným povrchem dobré zábavy.
V¹echny pochody a prùvody bez výjimky jsou v¾dy urèitým poselstvím a prezentují nìjakou my¹lenku. Vysílají nìjaký signál. Napøíklad socialistické prvomájové prùvody byly vyjádøením radosti a spokojenosti ze ¾ivota pod vedením komunistické strany. Ukrajinské pochody neonacistù jsou otevøeným pøihlá¹ením se k Stepanu Banderovi a k nenávisti vùèi v¹emu ruskému. Dále zde máme známé duhové pochody komunity LGBTI, upozoròující na existenci jinak sexuálnì orientovaných osob a na jejich práva. Dále máme napøíklad pochody za ¾ivot, jejich¾ úèastníci se sna¾í o mnohem intenzivnìj¹í ochranu ¾ivota u¾ pøed narozením. A mù¾eme sem zaøadit také rùzná ekologická protestní shromá¾dìní, inspirované aktivistkou Gretou Thunberg a podobnì.
Co v¹ak je urèitým spoleèným jmenovatelem v¹ech tìchto protestních shromá¾dìní, prùvodù a pochodù? Jejich úèastníci øíkají spoleènosti asi toto: "Jsme tady a máme takovýto názor. Dáváme o sobì vìdìt a tøeba s námi poèítat."
No a pøesnì to samé platí také v pøípadì rùzných prùvodù èertù a stra¹idel. ®e je to jen humor, zábava a ¾ert, je toti¾ pouze pohádku pro povrchní a prvoplánové. Naopak, povrchnost a prvoplánovost lidí, kteøí pøíli¹ neuva¾ují, je dokonale vyu¾ita k tomu, aby bylo ve spoleènosti prezentováno to, o co ve skuteènosti pod zástìrkou zábavy jde. A jde o manifestaci temných sil, které dávají spoleènosti na známost: "Jsme tady a máme své hodnoty! Dáváme o sobì vìdìt a tøeba s námi poèítat!" A podobnì, jako pøi pochodech neonacistù, také zde je aktuální skrytý podtext, vyjádøen slovy:" My jsme ti, kteøí jsou vyvolení, aby si podmanili spoleènost!"
Prùvody èertù a stra¹idel, tedy v¹echno jednoznaènì negativních bytostí, jsou reálným svìdectvím na¹í doby, která svou plytkosti my¹lení, amorálností, du¹evní prázdnotou, nectnostmi a nezøízeností vá¹ní navazuje kontakt se sobì stejnorodými, nízkými úrovnìmi univerza. A bytosti z tìchto nízkých úrovní pochodují v hrùzostra¹ných prùvodech po na¹ich mìstech a vesnicích, reprezentujíc temné síly, které se rozpínají po na¹í planetì, aby ji zcela ovládly.
Taková je tedy ¾el na¹e moderní civilizace, která inklinuje k nízkosti a temnotì, proto¾e sama je takovou. V¾dy» si jen zkusme polo¾it otázku, proè se napøíklad v na¹ich mìstech a vesnicích neorganizují pochody andìlù a rùzných svìtlých bytostí, které by pøedstavovaly ctnosti? V¾dy» pøece kromì na¹emu pozemskému oku neviditelných, temných a nízkých úrovní, zalidnìných nejrùznìj¹ími hrùzy plnými bytostmi, existují také vysoké a vzne¹ené úrovnì, obývané nádhernými, u¹lechtilými a ctnostnými bytostmi. Proè na¹emu svìtu není blí¾e toto smìøování? Proè nebere inspiraci odtud? Proè neorganizujeme prùvody tohoto druhu a tvùrci kostýmù a masek se ve své inspiraci nenapájejí do tìchto úrovní?
Proto, ¾e vrána k vránì sedá a rovný rovného si hledá! Nebo» pøeva¾ující nízkost v du¹ích nachází sympatie a stejnorodé spojení s odpovídajícími, nízkými jemnohmotnými úrovnìmi univerza.
No a je zcela samozøejmé, ¾e tento trend a toto propojení se bytostnì pøíèí lidem, kteøí si je¹tì zachovali alespoò urèitou míru u¹lechtilosti a soudnosti. Tito lidé mnohdy ne vìdomì, ale podvìdomì tu¹í, o co tu jde, a staví se proti tomu. Stavìjí se proti rozpínavosti temnoty, ovládající du¹e lidí. Stavìjí se proti prezentaci její moci a touze po expanzi, prostøednictvím pochodù padlých, nízkých a ohyzdných bytostí.
A kdy¾ jsme si u¾ objasnili, co v¹echno se skrývá za touto zdánlivì nevinnou zábavou, zkusme se je¹tì zamyslet nad tím, kde se nìco takového, jako jsou èerti vùbec vzalo?
Ka¾dému je jasné, ¾e nejde o bytosti z na¹eho svìta, èili z na¹í hrubé hmotnosti. Kromì hrubé hmotnosti v¹ak existují také rùzné úrovnì jemné hmotnosti, kam odcházejí lidské du¹e po smrti fyzického tìla.
Ka¾dý ví, ¾e lidé jsou buï dobøí, nebo zlí. Zlo na¹e du¹e zatì¾uje a dobro na¹e du¹e povzná¹í. Podle míry dobra a zla má tedy ka¾dá du¹e po odlo¾ení fyzického tìla urèitou tíhu. Èím je u¹lechtilej¹í a lep¹í, tím je tíha men¹í, a èím je du¹e zka¾enìj¹í a negativnìj¹í, tím je tíha vìt¹í.
A tak, na základì zákona duchovní tí¾e, klesají du¹e zatí¾ené nízkostí do nízkých úrovní jemné hmotnosti a naopak, du¹e, nadlehèené u¹lechtilostí stoupají do vysokých úrovní jemné hmotnosti. Tam se dále zu¹lech»ují v konání dobra a v ctnostech, aby nakonec, po dosa¾ení lidské dokonalosti, mohly vstoupit z jemné hmotnosti do vìèného, duchovního království nebeského.
K pochopení, odkud pocházejí èerti tøeba vìdìt, ¾e èím je du¹e zka¾enìj¹í a ni¾¹í, tím ohyzdnìj¹í vnìj¹í formu dostává. A naopak, èím je du¹e ctnostnìj¹í a lep¹í, tím je její vnìj¹í forma u¹lechtilej¹í a krásnìj¹í.
Potvrzení fungování této zákonitosti mù¾eme najít u¾ tady na zemi, kdy¾ napøíklad nìkdo enormním zpùsobem holduje alkoholu a jeho neøest èasem zaèíná být viditelná také na jeho vnìj¹ím vzhledu. A podobnì je to i s drogami. No a po na¹í smrti, ve svìtì jemné hmotnosti, se tato zákonitost mnohokrát znásobuje.
To znamená, ¾e jakákoliv neøest a nízkost se mnohem viditelnìji odrá¾í na vzhledu du¹evního, jemnohmotného tìla ka¾dého jednotlivce. Èím je tedy nìkdo hor¹í, tím ohyzdnìj¹í a odpudivìj¹í podobu má jeho jemnohmotné tìlo. A jde to a¾ tak daleko, ¾e lidé ztrácejí svou lidskou podobu a stávají se z nich polo zvíøecí a polo lidské, stra¹idelné a ohyzdné bytosti.
Èerti tedy nejsou ¾ádný nový a zvlá¹tní druh. Èerti jsou ve skuteènosti lidé, nelidsky znetvoøeni vlastní nízkostí.
Tentý¾ princip v¹ak platí také v pozitivním slova smyslu, proto¾e jemnohmotné tìla lidí u¹lechtilých, èestných, spravedlivých, dobrých a laskavých nabývají u¹lechtilé a vzne¹ené formy, podobající se formám andìlským.
Tak¾e aby nám bylo v¹em jasno, èerti jsou ve skuteènosti nízké, padlé a ubohé lidské du¹e, nacházející se v nízkých úrovních jemné hmotnosti. Sem se kontaktovat, sem se orientovat, odsud se inspirovat a na ná¹ svìt pøiná¹et prùvody tìchto nízkých, ne¹»astných, znetvoøených a nejrùznìj¹ími neøestmi zatí¾ených bytostí, není rozhodnì nic pozitivního. Je to jen ubohé a politováníhodné spojování se s nízkostí. Není to nic pozitivní, na co by se mìli lidé orientovat.
Lidé by se mìli orientovat spí¹e opaèným smìrem. Ne tedy dolù, ale nahoru! Ne do ní¾in, ale do vý¹in! Tam, ve vysokých úrovních jemné hmotnosti, pøebývají u¹lechtilé a ctnostné lidské du¹e, jejich¾ u¹lechtilá vnìj¹í du¹evní forma je výsledkem jejich ¾ivota v souladu s principy dobra, lásky, spravedlnosti a u¹lechtilosti. Tím smìrem by bylo ¾ádoucí se orientovat a inspirovat!
Ne tedy do ní¾in, ale k vý¹inám máme upírat svùj zrak! Odtud máme èerpat a pøiná¹et to sem dolù k nám na zemi, aby se na¹e planeta stávala stále lep¹í, a ne stále hor¹í.
http://kusvetlu.blog.cz/ ve spolupráci s M.©