Èo, alebo kto je Boh?
Datum:
22.09.2016 16:42
Od:
oto (anonymní u¾ivatel)
Název:
Re: Èo, alebo kto je Boh?
Burknini! Lekce mravnosti nemravné Evropì!
Burkini jsou celotìlové plavky muslimek, které se zejména na francouzských plá¾ích staly jednou z nej¾havìj¹ích témat tohoto léta. Reportérka Mathilde Cousinová byla napøíklad svìdkem poni¾ujícího pokutování ¾eny za to, ¾e nemìla obleèení "respektující dobré mravy a sekularismus". Vypadalo to dost násilnì, kdy¾ tøi policisté obklíèili dotyènou ¾enu, pøièem¾ jeden z nich dr¾el prst na spou¹ti slzného plynu.
A jeliko¾ jde opravdu o dost radikální postoj, jakým se souèasná moderní Evropa rozhodla chránit "dobré mravy", podívejme se blí¾e na celý problém právì z hlediska mravnosti a morálky. Z hlediska toho, co je opravdu mravné a co nemravné, bez ohledu na to, zda jde o islám, nebo evropské hodnoty.
Zámìrnì nepou¾ívám pojem køes»anství, proto¾e souèasná Evropa u¾ ¾el nemá se skuteènými køes»anskými hodnotami témìø nic spoleèného. A je nanejvý¹ paradoxní, ¾e z hlediska problému burkin se islámský pohled na vìc a skuteèné køes»anské hodnoty absolutnì shodují.
Pojïme v¹ak pøímo k vìci. ®ena v islámu chodí zahalená proto, aby mu¾e neprovokovala k smyslné neèistotì. Aby mu¾i ¾enu prvoplánovì nevnímali jenom jako objekt svých smyslných choutek, ale aby v ní na základì absence vnìj¹í smyslnosti byli nuceni hledat hodnoty vy¹¹í. Hodnoty du¹e a ducha. ®ena v islámském svìtì chodí tedy zahalena proto, aby chránila mu¾e od zla a nízkosti, ale zároveò aby ​​chránila od nízkosti smyslných pohledù také samu sebe.
S velkým pøekvapením v¹ak zjistíme, ¾e nejvy¹¹í autorita køes»anství, samotný Je¾í¹ Kristus má na vìc stejný názor. V tomto ohledu toti¾ øekl: "Kdo chtivì vzhlédne na ¾enu, u¾ s ní zcizolo¾il ve svém srdci. Pokud tì tedy svádí tvé oko na høích, vyloupni jej a zahoï od sebe, proto¾e lep¹í je ti vejít s jedním okem do ¾ivota, jako skonèit s obìma oèima v zatracení".
Pokud by se tedy Evropa dosud dr¾ela køes»anských hodnot tak, jak tomu bylo v minulosti, evropské ¾eny a dívky by se nemohly promenádovat po plá¾ích a koupali¹tích tak, jak se po nich promenádují dnes, provokujíc mu¾e k smyslné neèistotì.
Ale dne¹ní realita je jiná a tento druh obecnì akceptované nemravnosti, vzdálené od pùvodních køes»anských hodnot je v souèasnosti naopak pova¾ován za tradièní evropské hodnoty a za "dobré mravy", které je tøeba chránit. Tøeba i násilím, pokutami a hrozbou pou¾ití slzného plynu.
A tak dochází na francouzských plá¾ích k zvlá¹tnímu precedentu, kdy¾ se právì muslimky ve svém plá¾ovém odìvu sna¾í hájit skuteènou mravnost, jako¾ i skuteèné køes»anské hodnoty. Tím ale zároveò nepøíjemným zpùsobem nastavují zrcadlo nemravnosti dne¹ní Evropy a její odklonu od vlastních, tradièních køes»anských hodnot. A na¹e takzvaná moderní Evropa reaguje tak, ¾e represivním zpùsobem útoèí na projevy skuteèné mravnosti a násilím se sna¾í prosazovat takzvané "dobré mravy a sekularismus", které jsou v¹ak ve skuteènosti nemravností a otevøeným výsmìchem pravé mravnosti.
Uvìdomujeme si vùbec, v jaké dobì to dnes vlastnì ¾ijeme? ®ijeme toti¾ v dobì tak neuvìøitelnì pokøivené a pomýlené, ve které je èerné pova¾ováno za bílé a bílé za èerné. V dobì, ve které je trestána snaha o mravnost a naopak, nemravnost evropských ¾en na plá¾ích, ale i mimo nì v podobì mini módy je pova¾ována za "projev dobrých mravù".
Je oèividnì evidentní, ¾e Evropa se vzdálila a stále více vzdaluje od té nejelementárnìj¹í mravnosti a morálky. Nicménì morálka a mravnost patøí mezi základní duchovní hodnoty co¾ znamená, ¾e vzdalováním od nich se zároveò vzdalujeme od hodnot ducha, èím¾ nevyhnutelnì duchovnì upadáme. Duchovnì se propadáme do hlubin, ve kterých u¾ ani nejsme schopni rozpoznávat èerné od bílého, dobré od zlého a mravní od nemravného.
V otázce mravnosti stojí tedy souèasná Evropa proti hodnotám ducha. Nicménì na¹e univerzum, ve kterém ¾ijeme povstalo z Ducha! A proto má v nìm budoucnost pouze to, co se o hodnoty Ducha opírá a co je respektuje. Naopak v¹e, co tyto hodnoty ignoruje se dobrovolnì vydává na cestu úpadku.
Úpadek ducha, morálky, mravnosti a spolu s nimi také napøíklad smyslu pro èest, spravedlnost, u¹lechtilost a jiné vy¹¹í hodnoty, takovýto druh v¹eobecného úpadku v¹ak sebou zákonitì a nevyhnutelnì pøiná¹í úpadek materiální. Úpadek ducha, toto¾ný s vnitøním rozvratem osobnosti sebou automaticky pøiná¹í rozvrat vnìj¹í.
Dne¹ní vnitøní hodnotový rozvrat souèasné Evropy tedy zcela zákonitì spou¹tí nejrozliènìj¹í rozvratné procesy a pøímo k sobì pøitahuje nejrozmanitìj¹í rozvratné ¾ivly, které se mají stát vnìj¹ím, fyzickým a tedy reálným vykonavatelem tohoto rozvratu. Jedním z takových èinitelù mù¾e být tøeba i souèasný pøíliv imigrantù a spolu s nimi pøíliv islámu v jeho agresivní, netolerantní a støedovìkým zpùsobem kruté podobì.
Zastavit rozvrat je mo¾né jedinì návratem ke skuteèným hodnotám! K hodnotám ducha! K hodnotám skuteèné a pravé mravnosti, morálky, cti a spravedlnosti. Pokud toto Evropa nepochopí a nedoká¾e, je ztracena. Bude muset být ve své souèasné podobì absolutnì rozvrácena, proto¾e její vnìj¹í rozvrat se stane nevyhnutelným a zákonitým dùsledkem její rozvratu vnitøního a hodnotového. Nebo» natrvalo prostì není mo¾né ¾ít bláznivém bludu, ¾e èerné je bílé a bílé èerné. ®e dobré je ¹patné a ¹patné je dobré. A ¾e právì evropská nemravnost je tìmi "dobrými mravy a tradièními hodnotami", které je tøeba chránit. Nebo» jak øekl Kristus, jedinì mravnost je cestou do ¾ivota, zatímco nemravnost cestou do záhuby.
PS. V ètenáøích mù¾e vzniknout oprávnìná otázka, na jakých pozicích to vlastnì stojím, pokud na jedné stranì vyzdvihuji pøístup islámu k plá¾ové módì, av¹ak na druhé stranì mluvím o islámu jako o agresivním a støedovìkým zpùsobem krutém nábo¾enství.
Osobnì se v¾dy sna¾ím stát na pozicích skuteèné mravnosti a skuteèných duchovních hodnot bez ohledu na jakékoliv nábo¾enství. Pravdou toti¾ je, ¾e pravá mravnost a skuteèné duchovní hodnoty tvoøí zdravý základ v¹ech nábo¾enských systémù, zatímco to scestné, pomýlené, agresivní a netolerantní do nich z nejrùznìj¹ích dùvodù vnesli pouze lidé samotní. Tak byly lidskou rukou zkøiveny a dehonestovány v¹echna nábo¾enství. Av¹ak pravá mravnost a skuteèné hodnoty ducha jsou neznièitelné a nelze je nikdy zprofanovat.
http://kusvetlu.blog.cz/ v spolupráci s M.©