Èo, alebo kto je Boh?
Datum:
21.01.2016 19:13
Od:
oto (anonymní u¾ivatel)
Název:
Re: Èo, alebo kto je Boh?
Snaha o pochopení pøíèin bezbrannosti Evropy
Èlovìk a¾ ¾asne nad bezbranností, nemohoucností a slabostí souèasné Evropy. Jakoby v ní neexistovaly ¾ádné hranice! Jakoby byla vydána napospas komukoliv! Jakýmkoliv ¾ivlùm, které k nám pøicházejí spolu s pøílivem imigrantù a v¹e postupnì infiltrují.
Evropské instituce mají rùznými pøedpisy ruce svázané tak, ¾e nejsou schopny deportovat zpìt do zemì svého pùvodu ani ty imigranty, kterým byl zamítnut azyl. Jednodu¹e, kdo se dostane do Evropy, ten v ní u¾ i zùstává!
Ka¾dý, kdo varuje pøed nebezpeèím, pøed nepøizpùsobivým pøívalem pøíslu¹níkù jiné kultury, pøed ztrátou identity evropských národù, pøed zánikem Evropy v souèasné podobì a u¾ ani nemluvì o ekonomických problémech s imigrací souvisejících, ka¾dý takový èlovìk dostává okam¾itì nálepku nacionalistu, èi extremistu. Nálepku netolerance, nebo nedostatku lidskosti. Politické elity nejmocnìj¹ích evropských státù, dobøe placené z daní lidí, jdou ve svých rozhodnutích proti prospìchu a dobru svých národù, které se zavázaly zvelebovat a chránit.
Zdá se, jako by se proti Evropì v¹echno spiklo a jakoby sám Brusel usiloval o její znièení. Evropa je ponechána doslova napospas neustávajícím proudùm imigrantù. Mnozí z nich to vnímají jako slabost a proto u¾ ani nepøicházejí jako prosící, ale jako po¾adující. Své po¾adavky si vynucují arogantním, èi dokonce násilným zpùsobem. Podvìdomì toti¾ tu¹í a vnímají, ¾e mají pøevahu a ¾e evropské instituce mají ve vztahu k nim, i prostøednictvím aktivit nejrozliènìj¹ích pseudo humanistù, jakoby spoutané ruce. A proto se u¾ nyní, na samém zaèátku zaèínají chovat jako pánové, kterým má Evropa slou¾it. Vnímají nás jako lidi, kteøí ztratili ¾ivotaschopnost a proto musí být pokoøeni a ovládnutí. A toto jejich vnímání se ¾el v mnohém zakládá na pravdì.
Na¹e univerzum má toti¾ duchovní rozmìr. Duchovní je v nìm tím nejdùle¾itìj¹ím a nejpodstatnìj¹ím. Ve stvoøení probíhá urèitý druh duchovní evoluce, na základì které je v¹echno duchovnì silnìj¹í a vitálnìj¹í silami univerza podporované a naopak, v¹e duchovnì mdlé, pohasínající a ztrácející vitalitu ti¹tìné k rozkladu. K rozkladu a destrukci, proto¾e se to stává v po¾adovaném evoluèním vývoji ducha ne¾ivotaschopné.
Duchovní vývoj je tedy hlavním motorem jakéhokoli rozvoje v tomto stvoøení. S rozvojem ducha a vy¹¹ích duchovních hodnot, jako je spravedlnost, èestnost, lidskost, u¹lechtilost a podobnì je spojen i rozvoj èistì pozemský a hmotný. Je s ním úzce propojen. A tato zákonitost platí i ve vztahu k evropské civilizaci. Ta se také pùvodnì a a¾ donedávna opírala o víru v Boha a o vysoké hodnoty, s ní související. Duchovnost Evropy byla motorem, který hnal dopøedu její rozvoj materiální i hmotný.
Pod vlivem dosa¾eného blahobytu a s py¹ným vìdomým toho, co v¹echno jsme byli schopni dokázat se v¹ak zaèalo postupnì upou¹tìt od víry v Stvoøitele i od v¹ech vy¹¹ích hodnot. Lidé tím py¹nì a lehkomyslnì odvrhli základní oporu, ze které vyrostl jejich blahobyt. Zaèal se rozmáhat ateismus a materialismus. Duchovní motor, který dosud hnal Evropskou civilizaci dopøedu pohasl. Stalo se cosi podobnému, jako kdy¾ jedete rychle autem a najednou vypnete motor. Auto nezastaví okam¾itì, proto¾e má znaènou rychlost. Bude pokraèovat volnobìhem je¹tì hodný kus dál. Pozvolna v¹ak zpomalí, a¾ nakonec zastane úplnì.
Toto se pøihodilo i Evropì, která vypnula motor své duchovnosti, zaèala upou¹tìt od v¹ech vy¹¹ích a u¹lechtilej¹ích hodnot a v souèasnosti ji¾ bì¾í pouze na volnobìh. Blahobyt a materiální výdobytky je¹tì pøetrvávají, ale Evropa je u¾ hodnotovì vyprázdnìna. Její chod je u¾ jen chodem ze setrvaènosti.
Vnitøní vyprázdnìností a hodnotový úpadek se promítají do celkového úpadku spoleènosti. Zpùsobují mravní a morální chaos, projevující se slabostí, pøemr¹tìnou toleranci k nejrùznìj¹ím úchylkám, zvráceným pseudo humanismem, neschopností rozpoznávat dobré od zlého a ztrátou základního pudu sebezáchovy. Dostáváme se mimo hlavní proud duchovní sil univerza a proto se stáváme ne¾ivotaschopnými a slabými.
V¾dy» si jen napøíklad zkusme namátkou vybrat deset prùmìrných imigrantù a deset prùmìrných Evropanù a porovnat, kolik z nich má víru v Boha. Z deseti imigrantù to bude s nejvìt¹í pravdìpodobností v¹ech deset a z deseti Evropanù to budou mo¾ná dva, tøi, nebo v nejlep¹ím pøípadì ètyøi.
Na èí stranì najdeme vìt¹í víru v Boha? Co musí být duchovními sílami univerza nezbytnì více podporováno? V koneèném dùsledku tedy nerozhodne ani pøevaha kulturní, ani vzdìlanostní, ani vojenská, èi ekonomická. Nakonec rozhodne jedinì pøevaha tahu smìrem vzhùru! Smìrem k Bohu! To se nakonec uká¾e jako rozhodující a pøekoná v¹echno ostatní. A i proto je dnes islám na vzestupu.
Nastává èas, kdy se mohutný je¹tìr, neschopný obstát v dal¹ím progresivním evoluèním pokroku vývoje na na¹í planetì, to jest blahobytná, ateistická, konzumní a materialistická Evropa pøibli¾uje ke svému zániku, proto¾e hodnotovì vyboèuje z hlavního vývojového proudu ve stvoøení.
Tato slova vyznívají pesimisticky, ale jejich úèelem nemá být vzbuzování pesimismu. Jejich úèelem je pochopení pøíèin toho, proè k nám sem dnes v moderní podobì pøicházejí novodobí "dobyvatelé", aby ovládali a nakonec i dorazili velké umírající zvíøe, kterým je Evropa v souèasné podobì a se souèasnými pseudo hodnotami, které uznává.
A proto¾e není mo¾né najít východisko ze zmatkù bez poznání pøíèin tìchto zmatkù, museli jsme být dosud pouze pesimistiètí. To správné východisko v¹ak existuje! Spoèívá v opìtovném navrácení se Evropy k skuteèným a pravým hodnotám, od kterých se tak py¹nì a lehkomyslnì odvrátila! Spoèívá v navrácení se k hodnotám ducha! K hodnotám dobra, cti a lidskosti! K hodnotám køes»anství a víry v Boha!
Ale pozor! K hodnotám køes»anství pravého a ne toho zmìkèilého, mluvícího pouze o lásce! K hodnotám køes»anství, ve kterém má své pevné místo spravedlnost! Dokonalá Spravedlnost Bo¾í, na základì které se ka¾dý jednotlivý èlovìk narodil pøesnì na tom místì na zemi, kde si zaslou¾il.
Tam má ¾ít, tam má pracovat a tam má duchovnì rùst. Jeho ¾ivot v tamních podmínkách mu byl toti¾ urèen Zákony Spravedlnosti Bo¾í, které dokonale posoudili v¹echny klady i zápory jeho du¹e a s neomylnou pøesností a osobní nezaujatostí mu jeho pozemským zrozením urèili pøesnì to místo na zemi, které mu pøíslu¹í.
A proto v¹ichni lidé, v¹ichni imigranti, kteøí nechtìjí toto urèení vy¹¹í Spravedlnosti akceptovat a odcházejí z domova za vidinou lep¹ího ¾ivota nìkde jinde by mìly být okam¾itì posíláni zpìt. Z celkového poètu je jich v souèasnosti a¾ osmdesát procent.
Doèasná pomoc má být poskytnuta pouze tìm, kteøí utíkají v obavì o svùj holý ¾ivot. Jakmile se v¹ak pomìry u nich doma upraví, a k jejich nápravì by mìla vydatnì pøispìt i Evropa, pak se mají tito lidé okam¾itì vrátit zpìt a tam dále ¾ít. Nebo» právì tam je jejich místo na zemi, které jim urèila zmiòovaná, vy¹¹í Spravedlnost, o její¾ dokonalosti a nestrannosti nemù¾e pøece nikdo pochybovat.
Evropa, tvá záchrana je pouze v pravých hodnotách! Nebo» pouze respektování pravých hodnot a ¾ivot v souladu s nimi je motorem rozvoje ka¾dé civilizace. Pokud Evropa doká¾e tento motor znovu nastartovat, pohne se z místa a zaène opìt postupovat. Evropa v¹ak není ¾ádný abstraktní pojem! Jsou to lidé, jednotlivci, z nich¾ ka¾dý musí zaèít sám od sebe!
Pokud to toti¾ nezvládneme, jsme ztraceni, proto¾e se dopøedu zaène drát civilizace, její¾ motor duchovního sna¾ení zùstává stále v chodu. I kdy¾ v chodu nedokonalém, s mnoha chybami, projevy násilí a nìkdy a¾ støedovìkými zpùsoby. Ale v chodu! V duchovním chodu, který je pøece jen nìèím víc, ne¾ materialismus, ateismus, bezbo¾nost a prázdný, konzumní zpùsob ¾ivota souèasné Evropy. To se proto musí zmìnit, kdy¾ se chceme zachránit.
http://kusvetlu.blog.cz/ v spolupráci s M.©.