Velikost textu: normální | zvětšit | zmenšitInternetový magazín nejen pro seniory  

Navigace

Svátek
Dnes slaví svátek Milena,
zítra Miloš.

Můžete jim poslat elektronickou pohlednici.

Klub
Uživatel: nepřihlášen

Více informací o klubu a členství v něm se můžete dozvědět na stránkách našeho klubu.

Anketa
Návštěvníci stránek - věk návštěvníků. Děkujeme za hlasování!
 
 
 
 

Statistika



Podporují nás
OSTRAVA!!!


MOAP


Nadace OKD


SENSEN


SeniorTip.cz,
ISSN 1801-9900
Vydává: Společnost senior o.s.

Createt by NETtip 2006
Webhosting SvetHostingu.cz

REKLAMY aneb všeho moc škodí
 
Myslím, že pokud jde o reklamy platí tvrzení: „všeho moc škodí“.
Zdaleka to však neznamená, že pokud by bylo reklam méně, že by to odstranilo všechny ty negativa, která mi na reklamách vadí, ale to množství, zejména v TV překračuje veškeré meze. Vidět v televizi během jediného pořadu několikanásobné opakovaní stejné reklamy pokládám za útok na duševní zdraví.
 
Budí to též obavy, co to může způsobit z dlouhodobého hlediska, což zatím nikdo neví, obdobně jako s dlouhodobým příjmem různých é-ček a umělých přísad v potravinách na zdraví fyzické.
 
Na reklamách mi dále vadí to, že ze mne a všech lidí dělají hlupáky, téměř nesvéprávné nemyslící osoby.
 
Co jiného předvádí reklama na traktůrek s původní cenou 120 000 Kč, který se nyní nabízí za 50 000 Kč.  Říká, že ten prodejce je zloděj!  Pokud nyní něco prodává za 50 tisíc a i tak musí mít zisk a krýt náklady spojené s prodejem, tak to doposud prodával mimo přiměřený zisk o 70 tisíc předražené. V bankovnictví je takové počínání lichva, zákony postižitelná!
 
Obdobný podvod jsou všechny ty slevy 50 až 70% . Mám zkušenost ze země, kde byl prodej se slevou formou výprodeje běžný, ale zlevněné zboží mělo „novou“ cenu, ale nikdy to nebylo provázené šaškárnou s ilustrací nějaké vymyšlené původní ceny a slevy.
  
Abych však, jakožto optimista ukončil i toto pojednání pozitivně, tak se pokusím využít reklam v TV v zájmu zdraví seniorů. Všichni doktoři doporučují seniorům cvičit paměť a k tomu jsou ty reklamy v televizi přímo ideální. Nemám na mysli pamatovat si jejich obsah, to pokládám za přímo nebezpečné, ale cvičit na nich paměť tím, že během vysílání reklam si vybavíte jaký pořad byl před nimi, na jaký pořad se vlastně díváte. Osobně jsem se přistihl, že mi to dělá potíže a s napětím čekám, jaký pořad bude po reklamách následovat a mám vždy radost, když zjistím, že si pamatuji děj před reklamami. A při tom je v mém případě relativně omezený výběr pořadů, neboť nesleduji české seriály se stovkami dílů, partičky a další pořady plné mně neznámých celebrit vydávajících se za herce.
 
A nakonec poznámka pro diváky TV Barrandov.
Pokud na této stanici vidíte majitele pana Soukupa v 18 hod., ale i po dalších dvou či čtyřech hodinách i o půlnoci, tak to není halucinace. On tam skutečně každý den po celou tu dobu je.
A pak ať někdo zpochybňuje v úvodu zmíněnou moudrost: Všeho s m(M)írou…
 
Jaroslav Petřík
* * *
Zobrazit všechny články autora


Komentáře
Poslední komentář: 09.01.2022  04:49
 Datum
Jméno
Téma
 09.01.  04:49 Ivan
 09.01.  04:46 Ivan
 08.01.  10:03 Von