V zemi slonù a sexuálních otrokyní
Mám s Indoèínou své drsné zkušenosti; nìkolikrát jsem putoval váleènými stopami po Vietnamu, Laosu a Kambod¾i, proè bych té¾ nemohl po svém fotografování slonù poodhalit i tajemnou roušku thajského sexu. V mém vìku to bylo u¾ naèase, mo¾ná i pøesèas.
Sloni i ¾eny (Buddha mìl být v pøedcházejícím ¾ivotì bílým slonem) jsou v Siamu znaènì populární, i kdy¾ se øíká, ¾e jsou jen zadníma nohama slona. Jejich povinností je svého mu¾e za všech okolností ctít a trpìlivì snášet všechny jeho neøesti. Tradièními vlastnostmi ¾en jsou pokora, mlèenlivost, ostýchavost a pasivita vùèi všem, kromì man¾ela, který navíc mù¾e mít i neoficiální druhou man¾elku z øad prostitutek, zvanou „noi“.
Jsou však i takové vdané neposlušnice, které tvrdí, ¾e ony zadní sloní nohy u¾ dávno ty pøední postrkují a pøedhánìjí. Zvýšil se proto i poèet rozvodù, k nim¾ ještì nedávno staèilo ze strany mu¾e, aby prokázal jen jedinou man¾elèinu nevìru. Kdy¾ však chtìla rozvod ¾ena z dùvodù cizolo¾ství svého mu¾e, musela dokázat nejen jeho nevìru, ale té¾, ¾e si dlouhodobì vydr¾oval a uznával jako svou man¾elku jinou ¾enu, vesmìs prostitutku.
Polygamie sice není v Thajsku oficiálnì povolena, ale mnoho mu¾ù ji podnes s pøivøenýma oèima úøadù praktikuje, údajnì ke spokojenosti všech polygamních man¾elek. Povìstný je jistý obchodník s hady v Pathomu, který má ve svých šedesáti letech sedm man¾elek, je¾ mu povily pìtadvacet dìtí. Nejvìtší siamský pašák byl asi král Ráma II. Ten mìl osmatøicet man¾elek a s nimi tøiasedmdesát potomkù.
Ve vedlejším Vietnamu ¾il v Hue bezkonkurenèní císaø Dao, v jeho¾ harémech prý èekalo na obš»astnìní na 200 jeho chotí. A mìly dost smùlu; jejich stopadesáticentimetrový pán a vládce se rozhodoval o sexu s nimi losovací metodou - mìl oslíka, jen¾ v¾dy procházel harémem; u kterých dveøí se zastavil, tam dlela ta š»astná ¾ena, kterou tu noc èekala láska nebeská. Údajnì si nebohé hurisky zoufale trhaly bìhem svých denních procházek to nejš»avnatìjší lupení, aby ho v noci vystrkovaly ze svých dveøí jako vìjièku pro mlsného, leè notnì pøecpaného lichokopytníka.
Bangkok-Krungthep (Mìsto andìlù) - je zøejmì nejhøíšnìjším mìstem nejen Zadní Indie. Dokonce prý u¾ dávno pøedstihl svými nepravostmi nìkdejší asijské Chicago jménem Saigon, z nìho¾ si vojáci US Army udìlali zlatý heroinový dùl, a v nìm¾ byl také nebývalý pøetlak prostitutek. Thajsko jich dnes vykazuje na tøi miliony, z toho je zhruba 40 procent dívek mladších 15 let. Ještì dìsivìjší statistika tvrdí, ¾e 60 procent z tìchto knì¾ek lásky je naka¾eno virem HIV. A to u¾ pøestává být legrace.
Podíl na tom mají rovnì¾ nizozemští a nìmeètí sexuální turisté, jimi¾ se to v barech Pattaye èi Bangkoku jen hem¾í. Dívek je však i pøes tuto zahranièní výpomoc mnohonásobnì víc a konkurence je velká. Nabízejí proto z oblasti sexu prakticky i teoreticky cokoli, mu¾ùm, ¾enám, pedofilním dìdkùm i perverzním staøenkám z vysoce civilizovaných zemí. U¾ijí si zde i jedinci, kteøí se rádi pøevlékají za ¾eny. V hlavním mìstì je nejvìtší travestie show na svìtì.
Sál pro pár stovek zvìdavcù, jevištì, podobající se velkolepé divadelní scénì. Na dvì stì mladíkù, pøevleèených za slièné ¾eny, šokuje ve dvouhodinovém pøedstavení nevìøícné diváky. Mu¾i vzdychají nad andìlsky pùvabnými tváøièkami a dlouhými nohama taneènic - taneèníkù, je¾ zdobí pestrobarevné kostýmy. Vzdechy jsou ještì silnìjší, kdy¾ si mu¾ské heterosexuální osazenstvo uvìdomí, ¾e všecka ta fyzická krása patøí thajským jinochùm, s genitáliemi pevnì pøelepenými leukoplastem, jen aby byly jejich klíny co nejvíc ¾ensky pøita¾livé.
Pravda, tìch umìlých hmot je na zmínìných, ¾eny imitujících postavách víc; poèínaje silikony, je¾ z mnohých mu¾ných hrudí vytvoøily drobná ¾enská poprsí, a konèe nastøelovanými vlasovými koøínky a umìlými øasami. Byznys je byznys. Na své si pøijdou i plastiètí chirurgové, zabývající se té¾ odstraòováním šikmých oèí a baòatých nosánkù. Podívaná je to však velkolepá, zvláštì kdy¾ na jevištì vpluje obøí pirátský koráb, plný odvá¾ných korzárek...
V Thajsku se toho dá spatøit moc a moc. Sloni jsou symbolem této zemì, zvláštì ti bílí, které mohl vlastnit pouze král. Èím jich mìl víc, tím byl vá¾enìjší. Dnes se u nás øíká znaèným penì¾ním sumám kapøíci, v Thajsku zase slonící. Pøesto jsou tito tlustoko¾ci, Buddha Nebuddha, stejnì zotroèováni, jako pøebyteèné paní a dívky. Dùkazem toho je pøedstavení tzv. vaginálních akrobatek.
Tajnì jsem se vetøel do ilegálního doupìte, v nìm¾ se za padesát bathù pøedvádìly dívky s neuvìøitelnì vytrénovanou poševní muskulaturou. Bylo to ú¾asné. Hlavní protagonistky svým vnitøním svalstvem vypouštìly krou¾ky dýmu, který do svých útrob nasály z cigaret, vystøelovaly s pøispìním stahù svého klínu na vzdálenost dvou metrù šipky, je¾ se zabodávaly do terèù nebo propíchávaly nafouklé balónky.
Mráz mi šel po zádech, kdy¾ si do rozkroku nalily pøes trychtýø dva litry vody èi naskládaly asi dvacet ¾iletek, navázaných na motouzku, který pak ze sebe le¾érním zpùsobem vytahovaly. Pak jsem byl do erotické pøedvádìèky zapojen i já, jako zøejmì nejatraktivnìjší staøec z první øady (nutno dodat, ¾e ty øady byly jen dvì a celkový poèet divákù èinil cca deset høíšných osob rùzného pohlaví). A pak to pøišlo...
Dívka si zasunula do pochvy speciální otvírák, podobný tìm pivaøským èeské provenience, potom mi podala plnou láhev coly, abych veøejnì pøekontroloval, ¾e uzávìr není povolený. Vyplnil jsem ¾ádané a vaginální akrobatka si hrdlo láhve zanoøila do rozkroku, zapøela se nahými patami a lýtky, sevøela svá nitrotìlní svalová vlákna a uslyšel jsem jen tlumené syknutí - láhev byla otevøená. Druhou zkoušku (ochutnání, ¾e jde skuteènì o colalokùv nápoj), jsem zdvoøile odmítl se slovy, ¾e mému vìku u¾ pøíliš ,,šugru" škodí. Snad jsem to milé dìvèe neurazil...
Thajsko je zajímavý kout zemìkoule, co má fotogenické slony, neúnavné krásky i bájeèné moøe, pokud v nìm nezuøí tsunami. Doma je ale doma. Stejnì však, u¾ s ostravským horizontem siluet vysokých pecí pøed oèima, obdivnì vzpomínám na siamského obchodníka s kobrami a hroznýši, jak mohl bez rodinné vzpoury, sociálních dávek a viagry zvládnout sedm svých man¾elek...?