Velikost textu: normální | zvìt¹it | zmen¹itInternetový magazín nejen pro seniory  

Navigace

Svátek
Dnes slaví svátek ©tìpánka,
zítra Felix.

Mù¾ete jim poslat elektronickou pohlednici.

Klub
U¾ivatel: nepøihlá¹en

Více informací o klubu a èlenství v nìm se mù¾ete dozvìdìt na stránkách na¹eho klubu.

Anketa
Náv¹tìvníci stránek - vìk náv¹tìvníkù. Dìkujeme za hlasování!
 
 
 
 

Statistika



Podporují nás
OSTRAVA!!!


MOAP


Nadace OKD


SENSEN


SeniorTip.cz,
ISSN 1801-9900
Vydává: Spoleènost senior o.s.

Createt by NETtip 2006
Webhosting SvetHostingu.cz

REKLAMY aneb všeho moc škodí
 
Myslím, ¾e pokud jde o reklamy platí tvrzení: „všeho moc škodí“.
Zdaleka to však neznamená, ¾e pokud by bylo reklam ménì, ¾e by to odstranilo všechny ty negativa, která mi na reklamách vadí, ale to mno¾ství, zejména v TV pøekraèuje veškeré meze. Vidìt v televizi bìhem jediného poøadu nìkolikanásobné opakovaní stejné reklamy pokládám za útok na duševní zdraví.
 
Budí to té¾ obavy, co to mù¾e zpùsobit z dlouhodobého hlediska, co¾ zatím nikdo neví, obdobnì jako s dlouhodobým pøíjmem rùzných é-èek a umìlých pøísad v potravinách na zdraví fyzické.
 
Na reklamách mi dále vadí to, ¾e ze mne a všech lidí dìlají hlupáky, témìø nesvéprávné nemyslící osoby.
 
Co jiného pøedvádí reklama na traktùrek s pùvodní cenou 120 000 Kè, který se nyní nabízí za 50 000 Kè.  Øíká, ¾e ten prodejce je zlodìj!  Pokud nyní nìco prodává za 50 tisíc a i tak musí mít zisk a krýt náklady spojené s prodejem, tak to doposud prodával mimo pøimìøený zisk o 70 tisíc pøedra¾ené. V bankovnictví je takové poèínání lichva, zákony posti¾itelná!
 
Obdobný podvod jsou všechny ty slevy 50 a¾ 70% . Mám zkušenost ze zemì, kde byl prodej se slevou formou výprodeje bì¾ný, ale zlevnìné zbo¾í mìlo „novou“ cenu, ale nikdy to nebylo provázené šaškárnou s ilustrací nìjaké vymyšlené pùvodní ceny a slevy.
  
Abych však, jako¾to optimista ukonèil i toto pojednání pozitivnì, tak se pokusím vyu¾ít reklam v TV v zájmu zdraví seniorù. Všichni doktoøi doporuèují seniorùm cvièit pamì» a k tomu jsou ty reklamy v televizi pøímo ideální. Nemám na mysli pamatovat si jejich obsah, to pokládám za pøímo nebezpeèné, ale cvièit na nich pamì» tím, ¾e bìhem vysílání reklam si vybavíte jaký poøad byl pøed nimi, na jaký poøad se vlastnì díváte. Osobnì jsem se pøistihl, ¾e mi to dìlá potí¾e a s napìtím èekám, jaký poøad bude po reklamách následovat a mám v¾dy radost, kdy¾ zjistím, ¾e si pamatuji dìj pøed reklamami. A pøi tom je v mém pøípadì relativnì omezený výbìr poøadù, nebo» nesleduji èeské seriály se stovkami dílù, partièky a další poøady plné mnì neznámých celebrit vydávajících se za herce.
 
A nakonec poznámka pro diváky TV Barrandov.
Pokud na této stanici vidíte majitele pana Soukupa v 18 hod., ale i po dalších dvou èi ètyøech hodinách i o pùlnoci, tak to není halucinace. On tam skuteènì ka¾dý den po celou tu dobu je.
A pak a» nìkdo zpochybòuje v úvodu zmínìnou moudrost: Všeho s m(M)írou…
 
Jaroslav Petøík
* * *
Zobrazit všechny èlánky autora


Komentáøe
Poslední komentáø: 09.01.2022  04:49
 Datum
Jméno
Téma
 09.01.  04:49 Ivan
 09.01.  04:46 Ivan
 08.01.  10:03 Von