Èo, alebo kto je Boh?
Datum:
07.06.2019 16:00
Od:
oto (anonymní u¾ivatel)
Název:
Re: Èo, alebo kto je Boh?
Odhalení pravdy! Francouzská revoluce ¾lutých vest z duchovního hlediska
Hned na zaèátku si je tøeba uvìdomit, ¾e existují dva druhy revolucí. Prvním z nich jsou revoluce, které dokonale vyhovují nadnárodnímu kapitálu a úzkému, elitnímu klubu nejbohat¹ích na¹eho svìta.
Skuteèná pravda je v¹ak taková, ¾e tyto kruhy, nacházející se vìt¹inou na západì, nenechávají nic náhodì, ale ony samy velmi aktivnì tento druh takzvaných oran¾ových revolucí organizují a ¹tìdøe finanènì i mediálnì podporují. Dìlají tak prostøednictvím rùzných nevládních organizací, nacházejících se v daných zemích, kde potøebují udìlat politické a spoleèenské zmìny, dokonale vyhovující jejich zi¹tným, mocenským a ekonomickým zájmùm.
A jak ji¾ bylo naznaèeno, významným spolupùsobícím èinitelem v tomto procesu jsou samozøejmì rùzná média, nacházející se ve vlastnictví tìchto svìtových mocenských kruhù.
A tak je prostøednictvím médií a prostøednictvím ¹tìdøe ze západu dotovaných nevládních organizací postupnì formováno spoleèenské povìdomí po¾adovaným smìrem. A nic netu¹ící masy naivnì, a pod plá¹tíkem tìch nejvzletnìj¹ích ideálù, podléhají této manipulaci. Vycházejí do ulic a zapojují se do rùzných protestù a revolucí v marné iluzi, ¾e tím dosáhnou zlep¹ení stavu spoleènosti.
Netu¹í ale, ¾e jsou pouze zmanipulovaným nástrojem v rukou nìkoho jiného, kdo se prostøednictvím slepého nad¹ení mas v jejich iluzorním boji za dobro, sna¾í dosáhnout své vlastní politické a následnì ekonomické, zi¹tné a sobecké cíle. A pokud se to podaøí a tìchto politických zmìn bude dosa¾eno, brzy pak bude oklamán a okraden celý národ. A to samozøejmì také vèetnì naivních mas, bojujících za iluzorní dobro na námìstích na objednávku mocných.
Základním znakem tohoto typu revolucí je neutuchající pozornost médií. A to a» ji¾ domácích, nebo zahranièních podobnì, jako tomu bylo pøi protestech "za slu¹né Slovensko" po vra¾dì novináøe Jana Kuciaka.
Pokud se ale nìjakým revolucím dostává minimální mediální pozornosti, i pøes jejich dlouhé trvání a velké mno¾ství úèastníkù, pokud se v tomto smìru jen sem tam objeví nìjaká sporadická a drobná zpráva, pak si mù¾eme být jisti, ¾e jde o revoluci druhého typu. ®e jde o revoluci pravou a skuteènou. O revoluci lidovou, povstávající skuteènì zdola, nikoli organizovanou na objednávku mocných. No a revolucí takového typu je také revoluce ¾lutých vest ve Francii.
Je samozøejmì správné, ¾e se lid zaèíná bouøit vùèi aroganci nejmocnìj¹ích, kteøí parazitují na národech a sna¾í se stále více okle¹»ovat jejich sociální jistoty a práva. Jde o spravedlivý boj, proto¾e lidé jsou povinni postavit proti zlu, které se kolem nich rozmáhá. Nebo» ka¾dý, kdo se proti nìmu nepostaví, se proviòuje tím, ¾e mu svou apatií a nezájmem o vìci veøejné poskytuje prostor k tomu, aby mohlo pùsobit a stále více se rozmáhat.
Takovýto vnìj¹í boj je v¹ak jen jednou stranou mince! Druhou a dosud nepoznanou stranou mince je skuteènost, ¾e má-li být revoluce lidu úspì¹ná, musí být komplexní. To znamená, ¾e vedle nezbytného vnìj¹ího boje ji musí doprovázet také vnitøní, revoluèní zmìna hodnot. Jinak se toti¾ vnìj¹í revolucí vùbec nic nezmìní. Bez vnitøní, revoluèní zmìny hodnot se zmìní jen vládnoucí figurky.
A kdyby se snad zmìnil by» celý systém, i tak to v¹echno èasem nakonec dospìje k nové formì útlaku mas, proto¾e masy se vnitønì hodnotovì vùbec nezmìnily a neobrodily. Nebo» vedle své snahy o vnìj¹í revoluci zároveò spolu s ní soubì¾nì neprovádìly také revoluèní zmìnu vnitøních hodnot.
Je toti¾ potøebné vìdìt, ¾e neúnosný stav spoleènosti, vùèi kterému ve Francii povstal odpor ¾lutých vest, byl ve skuteènosti vyvolán právì hodnotami, které dne¹ní Francie, ale také ¹iroké svìtové spoleèenství obecnì uznává. A jsou to hodnoty zisku, penìz a osobního prospìchu. Hodnoty majetkù, moci a slávy. Hodnoty konzumu, u¾ívání si a bezduché zábavy. Hodnoty materialismu, bez snahy poznávat, chápat a svým ¾ivotem se pøibli¾ovat k pravým hodnotám ducha.
Toto je tím, o co lidé obecnì usilují a co svìtové spoleèenství doslova fascinuje. Av¹ak právì v¹eobecné uctívání tìchto hodnot pøivodilo stav, ve kterém se v souèasnosti francouzská spoleènost nachází. A neudr¾itelnost tohoto stavu, s jeho systémem moci, utlaèujícím masy, vyhnal ¾luté vesty do ulic, aby to zmìnily.
Zmìnit v¹ak tøeba nejen charakter vlády, ale pøedev¹ím hodnoty, které mají tento neúnosný stav na svìdomí. To znamená, ¾e v¹echny hodnoty, zmínìné vý¹e, které mají svou cenu, musí být z hodnotové hierarchie spoleènosti odsunuty z jejich prvního místa na místo druhé. A na první místo musí být dosazeny skuteèné a pravé hodnoty! Hodnoty cti, spravedlnosti, lidskosti, u¹lechtilosti, dobra a skromnosti, které musí být jednotlivci i celou spoleèností preferovány a podporovány v ka¾dodenním jednání. Ba dokonce také v my¹lení a v nastavení celkového spoleèenského povìdomí. A¾ za nimi má následovat v¹echno to, co je dnes pova¾ováno za prvoøadé. Toto je revoluce hodnot, která musí probíhat soubì¾nì s vnìj¹í revolucí ¾lutých vest ve Francii, proto¾e jinak se témìø nic nezmìní.
Celé si to uka¾me na pøíkladu nemoci. Ka¾dá nemoc má své duchovní, vnitøní pøíèiny, a kdy¾ se chceme skuteènì vyléèit, na¹ím úkolem je poznat je a sna¾it se odpovídajícím zpùsobem vnitønì zmìnit.
Napøíklad pøi anémii, èili chudokrevnosti, jsou duchovní pøíèinou tohoto problému nerozhodné a polovièaté postoje, málo radosti, strach ze ¾ivota, nebo pocit, ¾e nemám ¾ádnou hodnotu. Tyto duchovní pøíèiny anémie by mìl èlovìk odstranit tím, ¾e se zaène naplno tì¹it ze ¾ivota a ¾e se zaène sna¾it mít ¾ivot rád takový, jaký je.
No a vedle podobného odstraòování vnitøních, duchovních pøíèin pøi jakékoliv jiné nemoci mù¾eme samozøejmì vyu¾ívat také v¹echny vnìj¹í zpùsoby léèení, které nám poskytují nejmodernìj¹í výdobytky souèasné medicíny. Nebo mù¾eme vyu¾ívat také rùzné alternativní metody, pokud jim vìøíme víc ne¾ oficiální medicínì. Nejdùle¾itìj¹í v¹ak je, ¾e jedinì tehdy, kdy¾ se léèíme takto komplexnì, èili zevnitø i zvenèí, mù¾e být na¹e vyléèení skuteèné a trvalé.
®el, souèasný materialismus má na svìdomí to, ¾e moderní medicína se omezuje pouze na potlaèování vnìj¹ích dùsledkù a ignoruje duchovní pøíèiny vzniku chorob, které by mìl zaèít pacient sám osobnì mìnit, aby mohla být léèba komplexní a tím také efektivní. Výsledkem souèasné materialistické omezenosti vnímání reality je proto jednostrannost, která nemù¾e pøinést èlovìku trvalé vyléèení. Dìlá z nìj jen do¾ivotního konzumenta lékù, a tím do¾ivotního zákazníka farmaceutických spoleèností.
A pøesnì takto je tomu také s revolucí ¾lutých vest ve Francii. I zde musí vedle vnìj¹ího revoluèního sna¾ení probíhat zároveò vnitøní, revoluèní zmìna nesprávného ¾ebøíèku hodnot. To znamená, ¾e na vrchol hodnotové hierarchie se v lidech musí dostat hodnoty prvoøadé. A naopak, hodnoty druhoøadé, které jsou na vrcholu dnes, musí v ¾ivotech lidí zaujmout své správné místo. Jedinì tímto zpùsobem je mo¾né spoleènost skuteènì ozdravit. Pokud v¹ak k tomu nedojde a v¹e se soustøedí pouze na vnìj¹í zmìnu, ka¾dá revoluce se stane kontraproduktivní a zbyteènou, co¾ nakonec uká¾e èas.
Milan Rastislav ©tefánik, který byl spojen s francouzským národem, proto¾e byl francouzským generálem øekl: "A» je ka¾dý z vás lep¹í, ne¾ byl vèera a vlast va¹e bude velká a slavná."
Tyto nadèasové slova je mo¾né adresovat v¹em národùm a v¹em souèasným i budoucím revolucionáøùm. Ve vztahu k revoluèním masám v¹ech dob znamenají toti¾ asi toto:
V první øadì se vy samotní musíte usilovat být ka¾dý den èestnìj¹í a spravedlivìj¹í, proto¾e jedinì pak mù¾e ve va¹í vlasti zavládnout èestnost a spravedlnost. Nebo» pokud se nestanete èestnìj¹í a spravedlivìj¹í, nikdy ¾ádnou vnìj¹í revolucí spravedlivìj¹í a èestnìj¹í spoleènosti nedosáhnete.
V první øadì se vy samotní musíte usilovat být ka¾dý den poctivìj¹í a lid¹tìj¹í, proto¾e jedinì pak mù¾e ve va¹í vlasti zavládnout poctivost a lidskost. Nebo» pokud se nestanete poctivìj¹í a lid¹tìj¹í, nikdy ¾ádnou vnìj¹í revolucí poctivìj¹í a lid¹tìj¹í spoleènosti nedosáhnete.
V první øadì se vy samotní musíte usilovat být ka¾dý den morálnìj¹í a mravnìj¹í, proto¾e jedinì pak mù¾e ve va¹í vlasti zavládnout mravnost a morálka. Nebo» pokud se nestanete morálnìj¹í a mravnìj¹í, nikdy ¾ádnou vnìj¹í revolucí mravnìj¹í a morálnìj¹í spoleènosti nedosáhnete.
http://kusvetlu.blog.cz/ ve spolupráci s M.©