Èo, alebo kto je Boh?
Datum:
22.06.2017 12:55
Od:
oto (anonymní u¾ivatel)
Název:
Re: Èo, alebo kto je Boh?
O bezprecedentním evoluèním úpadku souèasné Evropy
®ijeme v univerzu, které má duchovní rozmìr. ®ivot v nìm podléhá evoluci, èili vývoji od jednodu¹¹ího ke stále dokonalej¹ímu, jak nám o tom øíká Darwinova teorie. Zároveò v nìm v¹ak probíhá i velká evoluce ducha, èili postupný vývoj od duchovnì nevìdomého k duchovnì stále vìdomìj¹ímu a od duchovnì nezralého k duchovnì stále zralej¹ímu. Toto dìní je mo¾né pova¾ovat za pøirozený proces, podporovaný v¹emi zákonitostmi univerza.
Co v¹ak jakýmkoli zpùsobem odmítá akceptovat pøirozený vývoj ke stále vy¹¹í duchovnosti a duchovní zralosti je stejnými zákonitostmi univerza odsouváno bokem, na vedlej¹í kolej, jako duchovnì neperspektivní a proto nevyhnutelnì smìøující k záhubì.
No a ¾el, právì toto je stav, ve kterém se v souèasnosti nachází Evropa.
A pøi tom Evropa kráèel po celá staletí relativnì správnì! Byla toti¾ køes»anskou a hodnoty køes»anství se její obyvatelé sna¾ili vná¹et do svých ¾ivotù. Samozøejmì ¾e více, nebo ménì efektivnì, pøièem¾ nelze opomenout i mnohé negativní jevy, jakým byla tøeba inkvizice, nebo nábo¾enské konflikty a války. Ka¾dopádnì v¹ak Evropa, i navzdory v¹em svým chybám pøece jen stála v pøirozeném proudu duchovnì evoluèního vývoje univerza.
®el, zásadní trhlina v tomto vývoji se zaèala objevovat koncem 19. století a zaèátkem 20. století nástupem prùmyslové revoluce. Mno¾ství technických výdobytkù vyvolalo toti¾ obrovské nad¹ení z toho, co v¹echno èlovìk doká¾e. Vyvolalo nad¹ení z lidských rozumových schopností a mo¾ností.
Duchovní zaèalo být pova¾ováno za cosi pro¾ité, zpáteènické a nemoderní. No a výsledkem tohoto novì nastoupeného trendu je souèasný materialismus a ateismus. Výsledkem je vznik nového nábo¾enství konzumu a u¾ívání si. Nábo¾enství plného bøicha a plných penì¾enek.
Jak v¹ak ji¾ bylo øeèeno na zaèátku, v¹e, co nastoupí destruktivní trend ztráty duchovnosti je samotné smìrováno k destrukci, proto¾e rozklad duchovnosti a s ní neoddìlitelnì spojené mravnosti se nevyhnutelnì, døíve nebo pozdìji transformuje do podoby rozkladu vnìj¹ího. Pokud toti¾ v národech ztrácí duchovnost význam, z hlediska duchovní podstaty univerza ztrácí význam existence takových národù, proto¾e se odvrátili od chtìného evoluèního vývoje.
Evropa se nyní podobá starovìkému Øímu tìsnì pøed jeho pádem. Øímu, ve kterém v jeho zaèátcích vládl urèitý øád a urèitá morálka, zatímco pod vlivem blahobytu a penìz proudících z provincií propadl na svém sklonku dekadenci, zvrácenosti, zvrhlosti a nemravnosti. A¾ nakonec, kvùli svému hlubokému vnitønímu hodnotovému rozvratu pøestal být schopen èelit nájezdùm barbarù.
I souèasná Evropa se zmítá v nemravnosti a nejrozliènìj¹ích zvrácených trendech, které evropské instituce prosazují jako normu. A» ji¾ je to gender ideologie, registrované partnerství, pøedèasná sexualizace mláde¾e a podobnì.
A stejnì, jako za dob Øíma zaèíná být i Evropa atakována novodobými barbary, kteøí pøicházejí, aby ji srazili na kolena.
V evangeliích se pí¹e: kde je tìlo, tam se shromá¾dí supi. To znamená, ¾e v¹e jen èistì hmotné, bez úsilí o duchovní je ve skuteènosti mrtvé a jako mrtvé musí být odstranìno. A tak se tedy nyní v podobì migrantù a agresivního islámu slétají do Evropy supi, aby tuto duchovní mrtvolu odstranili z povrchu zemského.
Migranti k nám pøiná¹ejí islám s jeho ¾ivelnou duchovností. S duchovností støedovìkým zpùsobem krutou, ale pøece jen duchovností, na rozdíl od duchovnì vyprázdnìné, materialistické, ateistické a konzumní Evropy. Do popøedí se tedy jednoznaènì tlaèí to, co je schopné nést dále ¹tafetu duchovnosti, zatímco to, co duchovnost ztrácí je zákonitostmi univerza odsouváno bokem, smìrem k úpadku a absolutnímu rozvratu.
O v¹ech tìchto skuteènostech neøíkám snad proto, ¾e bych byl na stranì islámu, ale proto, abychom pochopili nejhlub¹í pøíèiny souèasného dìní a tím poznali, v èem spoèívá záchrana. A záchrana spoèívá jedinì v na¹em opìtovném zaøazení se do proudu duchovní evoluce.
Mù¾eme toti¾ vystavìt kolem celé Evropské unie pìti metrovou zeï a mù¾eme vyhostit úplnì v¹echny migranty, pokud ale nezastavíme vlastní, duchovní a morální rozklad a nezaøadíme se do proudu duchovní evoluce, budeme napadení jinými rozkladnými èiniteli, abychom jimi byli nakonec, jako vývojovì neperspektivní zcela znièení.
Alláhu akbar! S tìmito slovy na rtech a v du¹i pøicházejí uprchlíci do Evropy. A mají pravdu! Mají tisícinásobnì pravdu, proto¾e Bùh je opravdu velký! A jeho ignorování, jeho zpochybòování, jeho zesmì¹òování, jeho odsouvání do øí¹e pohádek se nakonec mù¾e stát souèasnému, konzumnímu evropskému ¾ivoèichovi osudným! V univerzu, které je duchovní se toti¾ prostì nelze vyhnout tlaku duchovní evoluce, co¾ prakticky znamená, ¾e máme pouze tøi mo¾nosti.
První mo¾nost spoèívá v opìtovném návratu ke køes»anským hodnotám a k jeho kultivované duchovnosti, která plnì odpovídá na¹emu prostøedí, na¹í tradici a na¹í mentalitì.
Druhou mo¾ností je, ¾e budeme k duchovnosti donuceni násilím, prostøednictvím kulturnì, ale i mentalitou absolutnì cizího islámu v jeho støedovìké podobì a s jeho støedovìkými zpùsoby.
A tøetí mo¾ností je na¹e absolutnì vymazání z povrchu zemského, ale i z celého tohoto stvoøení, proto¾e právo na existenci ve stvoøení, které je svou podstatou duchovní má jedinì to, co smìrem k duchovnímu usiluje! A to platí pro ka¾dého jednotlivce osobnì, jako i pro celé národy!
http://kusvetlu.blog.cz/ v spolupráci s M.©