Letem, svìtem...
29.11 - Brno:Vybrat si novou koupelnu, terasu nebo dekorace v interiéru, ani¾ by èlovìk opustil pohodlí svého domova?
Nejedná se o ¾ádnou vzdálenou budoucnost, ale o variantu, kterou lidé v tuzemsku vyu¾ívají v èím dál vìt¹í míøe ji¾ nyní. Zvlá¹tì v dne¹ní dobì, kdy náv¹tìva prodejen nemusí být vùbec mo¾ná nebo stoprocentnì bezpeèná. Díky ¹irokým mo¾nostem ze strany pøedních prodejcù se tak mohou lidé inspirovat referenèními realizacemi, vizualizacemi èi bohatou nabídkou fotogalerií. Nejlep¹í prodejci jsou také schopni na dálku poradit nejen s technickými vlastnostmi ale i s designem a celkovým sladìním interiéru.
Pokud se èlovìk rozhodne pro pøestavbu terasy, interiéru nebo koupelny, dost mo¾ná zaène hledat inspiraci náhodnì mezi fotografiemi na internetu. Takový postup mù¾e být jako prvotní inspirace v poøádku, problém ov¹em je, ¾e nezohledòuje vlastnosti a pou¾itelnost vybraných materiálù, které vy¾aduje konkrétní koupelna èi interiér. To mù¾e ve finále celkový proces výbìru nejen více protáhnout ale i zkomplikovat.
Kde hledat inspiraci pro konkrétní bydlení?
Nejjednodu¹¹ím zpùsobem, jak zaèít vybírat nové obklady èi dla¾bu, je spolupracovat hned za zaèátku s odborníky. Není potøeba mít strach z nìjakého závazku. To, ¾e si èlovìk øekne o informace, nechá si poradit se sladìním jednotlivých materiálù, po¾ádá o vzorky nebo vyslechne odborné rady související s technickými parametry, je¹tì neznamená, ¾e se zavazuje ke koupi. Zásadnì mu to ka¾dopádnì ulehèí orientaci mezi mo¾nostmi, které pro daný typ místnosti má. "Pokud se s námi zákazník spojí, jsme díky bohatým zku¹enostem na¹ich kolegù schopni pro nìj najít pøesnì to, co hledá. Filtraci v na¹í obsáhlé fotogalerii máme nastavenou dle výrobcù, vzhledu èi technických vlastností, které laici nemusí znát. Je tedy pro obì strany jednodu¹¹í, kdy¾ si zákazník s prodejcem povídá nebo chatuje u¾ pøi hledání inspirace," popisuje mo¾nosti webové prezentace jednatel firmy M.B.Keramika Martin Bezdìk.
Odborná konzultace u¹etøí èas i starosti
Na dùle¾itost spolupráce a mo¾nost se poradit u¾ pøi výbìru upozoròují i sami zákazníci. Tím, ¾e èlovìk i samotný výbìr konzultuje s odborníky, a» u¾ pøes chat, telefonicky nebo tøeba i skrze sdílení obrazovky, nehrozí, ¾e by si vybral obklady, které pro jeho konkrétní bydlení nebudou vhodné nebo nesplní jeho pøedstavy. Právì naopak se mu otevírají nové mo¾nosti, které by ho ani nenapadly. Zároveò pokud se nìkdo napøíklad ostýchá zeptat pøi osobním kontaktu, mù¾e pro nìj prostøedí internetu znamenat komfortnìj¹í prostor pro vznesení pøípadných dotazù. Kontaktování odborníka kromì toho èasto ¹etøí èas a pøedchází zklamání ze ¹patného výbìru.
Stejnì jako v obchodech s obleèením, ani na webech firem èasto není kompletní nabídka zbo¾í. Nebojte se proto zeptat na dal¹í barevné, cenové, designové nebo rozmìrové alternativy vybraného zbo¾í. I zde vám mohou prodejci nabídnout sortiment, který není nikde prezentován a skrývá se pouze na skladech.
Pokud má èlovìk konkrétnìj¹í pøedstavu o barvách a designech, mù¾e mu prodejce èasto nabídnout mnohem ¹ir¹í sortiment, který bude odpovídat po¾adovaným kritériím zákazníka. Nejèastìji v¹ak probíhá proces tak, ¾e èlovìka zaujme urèitá série obkladù nebo dla¾by, a tak poptává ji¾ konkrétní zbo¾í. Je v¹ak dobré, výbìr je¹tì ovìøit u prodejce, po¾ádáním o zaslání cenových èi designových alternativ.
Mnoho mo¾ností, jak si z domu obklady a dla¾bu prohlédnout
Èím dál více lidí si vybírá i výrobky jako jsou obklady a dla¾by bez toho, aby si je prohlédly na¾ivo. "Aby si byl èlovìk opravdu jistý, ¾e si vybral správnì, bì¾nì posíláme fotografie podobných realizací, produktové video nebo dal¹í fotky, kde je napøíklad detailnìji vidìt struktura, lesk nebo odstín vybraných obkladù. Pokud si zákazník pøeje dla¾bu nebo obklad vidìt, za¹leme mu vzorek domù. Mo¾ností je i vytvoøení vizualizace," popisuje jednatel firmy M.B.Keramika Martin Bezdìk.
Pokud tedy èlovìk uva¾uje napøíklad o nové koupelnì, dla¾by do obýváku nebo na terasu, nemusí se vùbec bát, ¾e nákup z pohodlí domova sní¾í kvalitu poskytovaných slu¾eb. Mù¾e to být právì naopak. Nejjednodu¹¹ím zpùsobem je prohlédnout si pro zaèátek inspiraci na stránkách konkrétního prodejce a nebát se øíct si o pomoc. Opravdu dobøí prodejci jsou v dne¹ní dobì pøipravení plnit i roli inspiraèní a poradit nejen s technickými vlastnostmi ale i s designem. Èlovìku se pak do rukou dostane mnohem ¹ir¹í nabídka produktù, které budou vyhovovat pøesnì jeho typu bydlení.
Tomá¹ Skolek